Bir dizi gıda şirketi yakın zamanda Metaverse ve değiştirilemez tokenler (NFT’ler) için ticari marka başvuruları yaparak kendilerini Web3 ekosisteminde konumlandırmaya başladılar.
Lisanslı ticari marka avukatı Mike Kondoudis, bir tweet’te Kraft Foods Group’un ikonik sosisli şeklindeki Weinermobile için 12 Ekim’de bir ticari marka başvurusunda bulunduğunu paylaştı. Dosyalama, markanın NFT’lere, dijital jetonlara, sanal ürünlere, NFT pazarlarına genişlemeyi planladığını ortaya koydu. , sanal yiyecek, içecek ve restoranlar.
Kraft, ikonik Weinermobile markası için başvuruda bulundu!
12 Ekim dosyalama talepleri için planlar:
NFT’ler + Dijital Jetonlar
NFT Pazar Yerleri
Sanal Yiyecekler + İçecekler + Restoranlar
NFT’ler + Sanal Ürünler için Çevrimiçi Mağazalar#NFT #NFT’ler #Sanal evren #Web3 #Oscarmayer #Wienermobile pic.twitter.com/u5At9xxMIw— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) 17 Ekim 2022
Ticari marka başvurusu, Kraft Foods Group’un sanal bir restoran işletmeyi ve hem gerçek hem de sanal dünyalarda eve teslim için sanal ürünler sunmayı planladığını öne sürdü.
6 Ekim’de, popüler gıda markası ve fast food zinciri In-N-Out Burger, sanal ürünler içeren bir çevrimiçi perakende mağazası işletmeyi planlayan benzer bir ticari marka başvurusunda bulundu: çevrimiçi sanal dünyalarda kullanım için markayla ilişkili yiyecek, içecek ve mallar.
IN-N-OUT BURGERS, aşağıdakiler için planlar talep ederek yeni bir ticari marka başvurusunda bulundu:
NFT’ler + NFT destekli ortam
Sanal yiyecekler + içecekler
Sanal ürünler için perakende satış mağazaları
NFT + Dijital jeton değişimleri
…ve dahası#NFT’ler #Sanal evren #Web3 #Burger #Innout pic.twitter.com/R52Ev7Sd6z— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) 11 Ekim 2022
Ticari marka başvurusuna göre, In-N-Out Burger, “kullanıcıların sanal ürünlere, blok zinciri jetonlarına, değiştirilemez jetonlara, dijital medyaya, dijital ürünlere erişmesi, iletmesi, takas etmesi ve sahipliğini oluşturması için indirilemeyen çevrimiçi yazılımın geçici kullanımını sağlamayı planlıyor. yiyecek, içecek, restoran ve ticari mal alanındaki dosyalar ve dijital varlıklar.”
İlgili: McDonald’s İsviçre kasabasında Bitcoin ve Tether kabul etmeye başladı
10 Ekim’de Mike Kondoudis ayrıca Del Monte Foods’un temel markaları “Del Monte” ve “The Del Monte Sheild” için NFT’ler, NFT destekli medya, çevrimiçi sanal pazarlar, sanal restoranlar, mağazalar, yiyecekler ve içecekler.
Del Monte Foods, 8 adet ticari marka başvurusunda bulundu.
▶️ DEL MONTE
▶️ Del Monte KalkanıBaşvurular için planlar talep ediyor
✅ NFT’ler + NFT destekli medya
✅ Çevrimiçi sanal pazar yerleri
✅ Sanal restoranlar, mağazalar, yiyecekler + içecekler
… ve dahası!#NFT’ler #Sanal evren #Web3 pic.twitter.com/ziyLB5zBCM— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) 10 Ekim 2022
Ticari marka başvurusu ayrıca Del Monte Foods’un Web3 yazılım alanına genişlemeyi planladığını açıkladı. Uygulamaya göre marka, “dijital para birimini, kripto koleksiyonlarını, dijital jetonları, dijital dosyaları, görüntüleri, ses kayıtlarını, video kayıtlarını, sanal paraları yüklemek, iletmek, yayınlamak, depolamak, yönetmek, doğrulamak, doğrulamak ve iletmek için yazılım üretecek. nesneler, sanal ürünler ve hizmetler.”
Eylül ayında Cointelegraph, kripto para birimleri, değiştirilemez tokenler (NFT’ler), Web3 ve Metaverse ile ilgili ABD ticari markalarının sayısının geçtiğimiz yıl içinde katlanarak arttığını bildirdi.