Gıda şirketleri meta veri deposuna girmek için ticari markaları güvence altına alıyor – Kripto Zamanı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bir dizi gıda şirketi yakın zamanda Metaverse ve değiştirilemez tokenler (NFT’ler) için ticari marka başvuruları yaparak kendilerini Web3 ekosisteminde konumlandırmaya başladılar.

Lisanslı ticari marka avukatı Mike Kondoudis, bir tweet’te Kraft Foods Group’un ikonik sosisli şeklindeki Weinermobile için 12 Ekim’de bir ticari marka başvurusunda bulunduğunu paylaştı. Dosyalama, markanın NFT’lere, dijital jetonlara, sanal ürünlere, NFT pazarlarına genişlemeyi planladığını ortaya koydu. , sanal yiyecek, içecek ve restoranlar.

Ticari marka başvurusu, Kraft Foods Group’un sanal bir restoran işletmeyi ve hem gerçek hem de sanal dünyalarda eve teslim için sanal ürünler sunmayı planladığını öne sürdü.

6 Ekim’de, popüler gıda markası ve fast food zinciri In-N-Out Burger, sanal ürünler içeren bir çevrimiçi perakende mağazası işletmeyi planlayan benzer bir ticari marka başvurusunda bulundu: çevrimiçi sanal dünyalarda kullanım için markayla ilişkili yiyecek, içecek ve mallar.

Ticari marka başvurusuna göre, In-N-Out Burger, “kullanıcıların sanal ürünlere, blok zinciri jetonlarına, değiştirilemez jetonlara, dijital medyaya, dijital ürünlere erişmesi, iletmesi, takas etmesi ve sahipliğini oluşturması için indirilemeyen çevrimiçi yazılımın geçici kullanımını sağlamayı planlıyor. yiyecek, içecek, restoran ve ticari mal alanındaki dosyalar ve dijital varlıklar.”

İlgili: McDonald’s İsviçre kasabasında Bitcoin ve Tether kabul etmeye başladı

10 Ekim’de Mike Kondoudis ayrıca Del Monte Foods’un temel markaları “Del Monte” ve “The Del Monte Sheild” için NFT’ler, NFT destekli medya, çevrimiçi sanal pazarlar, sanal restoranlar, mağazalar, yiyecekler ve içecekler.

Ticari marka başvurusu ayrıca Del Monte Foods’un Web3 yazılım alanına genişlemeyi planladığını açıkladı. Uygulamaya göre marka, “dijital para birimini, kripto koleksiyonlarını, dijital jetonları, dijital dosyaları, görüntüleri, ses kayıtlarını, video kayıtlarını, sanal paraları yüklemek, iletmek, yayınlamak, depolamak, yönetmek, doğrulamak, doğrulamak ve iletmek için yazılım üretecek. nesneler, sanal ürünler ve hizmetler.”

Eylül ayında Cointelegraph, kripto para birimleri, değiştirilemez tokenler (NFT’ler), Web3 ve Metaverse ile ilgili ABD ticari markalarının sayısının geçtiğimiz yıl içinde katlanarak arttığını bildirdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Gıda şirketleri meta veri deposuna girmek için ticari markaları güvence altına alıyor – Kripto Zamanı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Giriş Yap

Giriş Yap

Son Dakika Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin