Hindistan’daki tüketiciler, büyük yerel e-ticaret platformları giderek artan bir şekilde blockchain ve metaverse ile deneyler yaparken, dijital bir alışveriş deneyimi için daha fazla seçeneğe sahip oluyor.
Hintli müşteriler, oyunlaştırılmış, etkileşimli metaverse’de Puma ve Nivea gibi markaların ürünlerini deneyebilir. Bu, yerel e-ticaret devi Flipkart’ın, tüketicilerin fotogerçekçi bir sanal destinasyonda ürünleri keşfetmesi ve alışveriş yapması için bir metaverse alanı başlatması sayesinde oldu.
Flipkart, çevrimiçi ve çevrimdışı alışveriş deneyiminin en iyileri arasında köprü kurmayı amaçlayan Flipverse’in 17 Ekim’de lansmanını resmen duyurdu.
Polygon incubated organizasyonu eDAO ile işbirliği içinde geliştirilen Flipverse, müşterileri en sevdikleri markalara yaklaştırmak amacıyla alışveriş yapanların sanal bir dünyada alışverişe gitmek için bir metaverse avatarı oluşturmalarına olanak tanır. Aynı zamanda, markalar sanal dünyada metaverse için hazır dijital ikizlerini oluşturabilecek ve yaratabilecekler.
Flipverse, yarışmalar ve özel marka teklifleri sunmanın yanı sıra benzersiz dijital koleksiyonları da destekleyecek. Duyuruya göre Flipverse, Puma, Noise, Nivea, Lavie, Tokyo Talkies, Campus ve diğerleri dahil olmak üzere çok sayıda markayı içerecek. Yeni alışveriş deneyimi, Flipkart’ın yeni çevrimiçi alışveriş platformu FireDrops’ta sunulacak.
Flipverse teklifinin pilot aşamada olduğu ve bu ayki festival sezonunda ilgi çekmeyi amaçladığı bildiriliyor.
Flipkart Labs ürün stratejisi başkan yardımcısı Naren Ravula’ya göre, metaverse, e-ticaretin gelişimindeki “önemli devrimlerden” biridir ve muazzam bir potansiyele sahiptir. Ravula, “Müşterilere tercih ettikleri markalara, tekliflere, SuperCoin’lere ve dijital koleksiyonlara erişim sağlayarak, sanal ve sürükleyici bir ortamda alışveriş deneyimlerini iyileştirmeyi amaçlıyoruz” dedi.
Polygon’un kurucu ortağı Sandeep Nailwal, dünyanın “meta veri deposunda mümkün olanın yüzeyini henüz çizmeye başladığına” ve e-ticaretin meta veri deposunun “öldürücü kullanım durumlarından” biri olduğuna dikkat çekti.
İlişkili: Totality Corp CEO’su, Hindistan’ın neden NFT’ler için hala büyük ölçüde kullanılmadığını açıklıyor
Hindistan’daki en büyük e-ticaret platformlarından biri olan Flipkart, sosyal medyada bazı yüksek sesle şifreli açıklamalar yapmasıyla tanınır. Geçen yıl Flipkart, şirketin Bitcoin (BTC) ödemelerini kabul edeceğini söylemek için Twitter’a gitti ve sonunda bir 1 Nisan şakası olduğu ortaya çıktı.
Flipkart, Hindistan’da metaverse deneyen tek şirket değil. Hintli çok uluslu teknoloji firması Tech Mahindra, müşterilere etkileşimli ve sürükleyici deneyimler sunmayı planlayarak Şubat 2022’de TechMVerse’nin lansmanını duyurdu. Temmuz 2022 itibariyle, firmanın 60 kadar metaverse projesi üzerinde çalıştığı bildiriliyor.