Kripto pazarındaki gerileme, sektördeki hem yatırımcılar hem de işletmeler için havalandırılması zor bir fırtına olduğunu kanıtlıyor. Ancak yeni verilere göre bu, kadınların kripto konusunda iyimser olmasını engellemedi.
Bir kripto ticaret ve yatırım platformu olan BlockFi tarafından yürütülen yeni bir anket, Amerika Birleşik Devletleri’ndeki kadınlara Eylül 2021 ile Mart 2022 arasında kripto endüstrisine ilişkin görüşlerini ve katılımlarını sordu.
Bulgulara göre, on kadından biri ilk yatırımları olarak kriptoyu seçti, bunun %17’si Y kuşağı kadın yatırımcılar ve %11’i Z Kuşağı. Hatta ankete katılan kadınların 1965 yılları arasında doğan bireyleri içeren X Kuşağı’nın %7’sini kullandığını ortaya koydu. -1980, kriptoyu ilk yatırımları olarak bildirdi.
Bununla birlikte, geçmiş verilerin ortaya koyduğu gibi, yatırımcıların yatırımlarında kendilerini güvende ve kendinden emin hissetmelerini sağlamak için alanı çevreleyen daha fazla eğitim ve netliğe ihtiyaç vardır.
Anket, ankete katılan kadınların ezici bir çoğunluğunun (%81) kriptoyu duyduğunu, ancak %77’sinin hala riskli bir yatırım olarak gördüğünü vurguladı.
BlockFi’nin kurucusu ve COO’su Flori Marquez, eğitimin alana daha fazla kadın getirmenin anahtarı olduğu düşüncesini yineledi:
“Bilgi, yetkilendirmeyi ve güveni sağlar. “
Hem piyasa hem de eğitim açısından engellere rağmen, birçok kadın hala sektörde kendilerine bir yer buluyor. Beşte birinden fazlası (%22), gelecek yıl kripto satın alma niyetinde olduklarını söyledi. Z kuşağı kadınlarının %20’si, bir dizi yatırım seçeneğinde Bitcoin’i diğerleri arasında “en iyi uzun vadeli yatırım” olarak nitelendirdi.
İlişkili: ABD’li milletvekilleri, kripto endüstrisinin inovasyona zarar veren bir ‘teknoloji kardeşim’ sorunu olduğunu söylüyor
BlockFi anketinden elde edilen veriler, kadınların kripto para sahiplerinin %69’unun kripto tuttuklarını ve yalnızca elde tutulduklarını söylemesiyle, kadınların gerçekten de hodl için burada olduğunu gösterdi.
Marquez, kripto piyasasının şu anki gerilemesinin, bu kadın avcıları topluluklarını geliştirmek için mükemmel bir zaman olduğunu söylüyor.
“En iyi bina ayı piyasalarında olur. Bu zamanı, tüm yatırımcıları kapsayıcı ürünler ve topluluklar oluşturmak için kullanmamız şart.”
Bu yılın Mayıs ayında, milyarder Tim Draper, bir sonraki boğa piyasasının kadın yatırımcıların benimsemesiyle yönlendirileceği konusunda ısrar etti.