New York, Amerika Birleşik Devletleri, 23 Şubat 2023, Chainwire
Geçen yıl, ilk NFT bağlantılı şişesi ve Friends with Benefits DAO ile ortaklaşa Cafe 11 sosyal kulübünün lansmanı da dahil olmak üzere heyecan verici Maison Hennessy Web3 projelerinin ardından Hennessy, H3NSY’yi markanın Web3 girişimlerine ayrılmış yeni bir marka markası, web sitesi ve Twitter kullanıcı adı ile tanıtıyor. ve yenilikçi uygulamalar.
Dünyanın önde gelen konyak üreticisi Hennessy, Web3 alanındaki en son girişimini açıkladı. Yeni bir marka markası, web sitesi ve Twitter tanıtıcısı içeren H3NSY eko sistemi, markanın Web3 projelerine, işbirliklerine ve yeniliklere olan bağlılığını pekiştiriyor.
Geçtiğimiz yıl Hennessy, şişelerin tanesi Blockbar aracılığıyla 250.000$’a satılan ilk NFT bağlantılı şişesi H8’in lansmanı, Paradis Gold ile başka bir Blockbar indirimi ve ayrıca DAO Friends with Benefits (FWB) ile işbirliği içinde kültürel bir NFT sosyal kulübü olan Cafe 11. Cafe 11 aracılığıyla NFT sahiplerine, geçen Aralık ayında Miami’de gerçekleşen açılış etkinliği ve yakında yayınlanacak daha fazla programlama güncellemesi ile Hennessy kültürel etkinlikleri programına erişim hakkı verilir. Bu girişimler, Hennessy’yi Web3 alanında güçlü bir oyuncu ve endüstride inovasyon için itici bir güç haline getirdi.
250 yıllık konyak markası, H3NSY’nin piyasaya sürülmesiyle, blockchain evrenine girişini bir adım öteye taşıyor, çabaları etrafında özel odaklanma ve iletişime izin veriyor ve topluluğunun bu girişimler hakkında bilgi edinmesi ve onlarla ilişki kurması için bir merkez sağlıyor.
“Hennessy için.” Hennessy CEO’su Laurent Boillot şöyle açıklıyor: “Web3, geçmiş NFT’leri işimizin geleceğini iyileştirecek izlenebilirlik ve diğer uygulamalara genişletiyor. H3NSY’nin piyasaya sürülmesi, şimdi bu çabalar etrafında özel odaklanma ve iletişim kurmamıza olanak tanıyor ve topluluğumuza işimizin bu yeni bölümüyle bağlantı kurması için bir yer sağlıyor.”
H3NSY’nin amacı, gelecekteki NFT ortaklıkları ve Cafe 11 program duyuruları, Web3 şişe damlaları ve markanın şu anda yatırım yaptığı diğer blockchain yeniliklerinin yanı sıra yaratıcılar, kültürler ve topluluklar için bir üyelik platformu ve merkezi olarak hizmet etmektir.
H3NSY ve Hennessy’nin Web3 alanında yaptığı yenilikçi çalışma hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.h3nsy.com adresindeki platformu ve Twitter hesabını ziyaret edin, @h3nsy.
Hennessy Hakkında
Konyakta lider olan Maison Hennessy, 250 yılı aşkın süredir olağanüstü bilgi birikimiyle dünya çapında parladı. Kurucusu Richard Hennessy’nin fetih ruhu üzerine inşa edilen marka, 160’tan fazla ülkede varlığını sürdürüyor. Charente bölgesinin kalbinde yer alan Hennessy, aynı zamanda bölgesel ekonominin sağlam bir temel direğidir. Maison’un başarısı ve uzun ömürlülüğü, her biri benzersiz bir bilgi birikiminin nesilden nesile aktarılma sürecinden doğan konyağının mükemmelliğine dayanmaktadır. ISO 14001 sertifikasına sahip ilk Spirits Maison olan Hennessy, bu istisnai alanı korumak için inovasyon kapasitesini ve tüm ortaklarının desteğini birleştiriyor. LVMH Group’un taç mücevherlerinden biri olan Hennessy, üretiminin %99’unun ihracata satılmasıyla Fransız uluslararası ticaretine önemli bir katkıda bulunuyor ve Fransız yaşam sanatının dünya çapındaki elçisi.
LÜTFEN SORUMLU BİR ŞEKİLDE İÇİN.
Kişiler
Yönetmen, Michael O’Brien, North Six, [email protected]
Web3 Geliştirme Direktörü, Danielle Barich, Hennessy, [email protected]